Hur många lingon finns det i världen?

Hola hombres! I kväll har jag Maria och Michaela varit på bio och jag måste bara passa på att skriva lite om filmen. Eller först och främst ska jag passa på att berätta att jag nog har lite pms nu, jag toktjöt åt The Walking Dead idag när en man som legat i koma och vaknat upp i en värld helt förpestad av zombies till slut hittade sin fru och son. Jag grät så det kom ljud!! Det bådar aldrig gott när jag ska på bio. Jag grät så tårarna rann två gånger under filmen.

Jag har alltid haft lite svårt för utvecklingsstörda, jag vet inte varför det bara är så, men nu har jag en helt ny syn på dem (hoppas jag). Filmen var jättefin verkligen. Det var många som skrattade så fort någon utvecklingsstörd ens sa något, men jag tyckte inte det var ett dugg kul faktiskt. Det jag tyckte om var huvudpersonen. Han var helt underbar och snäll och rolig. SE DEN!

Jag funderar förresten på att åka till Gävle nästa helg. Jag har bara varit där nån enstaka gång så det kanske kan bli lite kul, men jag får se hur omständigheterna ser ut. I helgen har jag i alla fall tagit det lugnt. Var inte ut igår, vilket betyder att jag varit lugn tre helger i rad (tror jag). Jag är så lugn och tråkig nu för tiden. Jag tycker inte ens det är kul att gå ut längre. Förra fredagen var jag på kåren med Michaela, Maria och Joe  jag var nykter) men Maria och Michaela var på varsitt håll så jag var som ett plåster på stackars Joe och sen åkte vi hem innan ett och kollade Big Brother-reprisen. Jag har blivit en riktig sucker för Big Brother vilket jag ALDRIG sett förut. Jag hejar på Peter.

Jag har lite skrivkramp just nu. Kan inte skriva ett jävla skit, inte ens skoluppgifter. Jag är riktigt skoltrött tror jag. Jag hoppas verkligen jag klarar den här terminen och kan ta ikapp allt jag kuggade från förra..

Nej nu orkar jag inte skriva mer, sorry. Jag ska se ett avsnitt Walking Dead innan jag somnar tror jag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0