2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag feströkte en hel del. Nyårslöfte: sluta med tobak!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jajg hade inga, tror jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min vän Bea fick en son.
4. Dog någon som stod dig nära? Farfar
5. Vilka länder besökte du? Inga alls..
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011? Ordning och reda, regler, diciplin, en RIKTIG nykter månad och pengar.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 24e december, julaftonen då farfar dog.
8. Vad var din största framgång 2010? Jag kom över mitt ex.
9. Största misstaget? Hahahahaha! Jag har gjort så många misstag så oj oj oj.. Men det absolut största måste ha varit att välja Engelska 1 i skolan. Det gick inte så bra.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag hade riktigt ont i magen ett tag i höstas. Trodde att det var magkatarr men det var det nog inte.
11. Bästa köpet? Jag har köpt mycket bra i år (det gör jag jämt) men
min nya mössa med en rävboll på är riktigt go.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och alkohol? Alkohol väger nog över en aning. Sen har jag köpt mycket mat också.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag är ofta glad. Mina vänner har gjort mig riktigt glad i år.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alla låtar vi lyssnade på under Peace and Love, Robyn, Johnossi, Roky Ericson och Miike Snow bland annat.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var nog rätt ledsen ett tag men sen gick det över och då blev jag nog lika glad som jag oftast brukar vara.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Festat.
18. Hur tillbringade du julen? I Bjästa
19. Blev du kär i år? Jag blir alltid kär ;)
20. Favoritprogram på TV? Svenska Hollywoodfruar
21. Bästa boken du läste i år? Notes on a scandal.
22. Största musikaliska upptäckten? Jazz.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar och ett ligg (mohaha)
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag minns inte riktigt
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag hade ett litet kalas hemma som slutade på Etage och kasern. Blev hes som en kråka och sjöng Lady Gaga. Jag hade faktiskt riktigt kul.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hade haft lite mer pengar och mer diciplin i skolan och inte valt att läsa engelsk gramatik.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Som den brukar vara. Ganska stilren och enkel och mycket svart.
29. Vad fick dig att må bra? Att sitta på mitt rum och lyssna på musik och bara njuta.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Lite otippat kanske men jag måste säga att det var Hayden Christensen.
31. Vem saknade du? Elin, Hanna, Lina och alla andra här hemma. Sen saknade jag mamma och pappa i höst då jag inte åkte hem något. Ett tag saknade jag mitt ex också men det gick över.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt smycket ifrån Calli.se.

Kanske till dig eller till någon du tycker om ?!



Skriv vad du vill vinna här: http://moonzanna.se/2011/january/vinn-ett-valfritt-smycket-fran-callise.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram Sanna

2011-01-10 @ 16:56:08
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0