Sockerkickarnas sockerkick

Här sitter jag, har varit vaken sen strax innan nio, och väntar på att Michaela ska pallra sig upp ur sängen så vi kan åka in till stan. Igår var det födelsedagskalas här. Jag åt MYCKET marängtårta och var så pigg av allt socker att jag somnade typ fem i morse. Det bör också tilläggas att jag åt godis till frukost igår. Och godis resten av dagen också.. Jag hade årtiondets sockerkick vill jag lova. Nu sitter jag alltså och väntar på att seglivade Michaela ska vakna till liv så jag kan komma igång och göra något av den här dagen. Än så länge har jag hunnit med tre koppar te och en bit marängtårta. Man får äta det till frukost dagen efter sin födelsedag om det finns kvar!

Efter vi hade ätit tårta igår såg vi Black Swan, den alla säger ska vara så bra och vilket den faktiskt också var. Den var riktigt mörk och jag gillade den som tusan. Jag ska nog se den igen för jag missade några delar när jag kissade och pratade i telefon. Så fort jag gick därifrån började alla obehagliga scener, typ som när hon drog bort en nagel och när en gubbe runkade på bussen. Vem vill missa det liksom?

Nej nu ska jag klä på mig, sminka mig och läsa lite till Michaela hör av sig. Jag läste ett kapitel ur Scar Tissue igår innan jag somnade och jag har fått reda på att Anthony's pappa var en hippie som sålde cannabis! Jag gillar hippies! Ha en bra dag allihop!


En väldigt tjusig bild från när jag fyllde 18 (eller nåt)
och hade en halvt utväxt permanent på skallen. Cute!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0