Sjuk, sjukare, SJUKAST!

Idag är det inte nådigt att vara jag vill jag lova. Har ju börjat bli lite sjuk de senaste dagarna och i går kväll bröt det ut på riktigt. Vaknade strax innan sju i morse och var tvungen att kliva upp och kissa och det var fan det jobbigaste jag gjort på länge. Jag badade i snor, svett och tårar och har fortsatt göra det hela dagen. Jag orkar inte ens kliva upp ur sängen för att fixa mat så jag ligger och äter av godisarna jag fick av Elin i present men de smakar inte ett skit. Snacka ovärt! Det enda jag kan göra är att ligga och se The Wire. Bihålorna (eller vad det nu är som innehåller snor) är så överfulla att det rinner tårar hela tiden så jag typ inte ens läsa.. Jag är riktigt sjuk. Sjuk som en gammkuk.

Det värsta med hela dagen är att jag missar Johnossi på Magasinet ikväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0