Salongsberusning

Dålig uppdatering, jag vet. Den här bloggen var nog en fas, jag är mycket för faser. Vänder kappan efter vinden (om det nu är ett ordspråk som passar in här). Igår var jag i alla fall på kåren på stand-upkväll. Det var väldigt trevligt. Jag åt en nachotallrik på typ fem minuter och satt med gräddfil och salsa i hela ansiktet och det var såååå värt. Efter det gick jag och Michaela till VC där det var folktomt, sen till Etage där det bara var Justin Bieber-kopior och tjocka tjejer så vi gick till VC igen där de precis stängde så vi drog på en efterfest i stället. Var dock hemma strax efter två eftersom VC stängde 00.00. Inte ofta man kommer hem från en efterfest tiden då krogen brukar stänga måste jag säga. Jag tog det i alla fall lugnt, som jag gjort de senaste gångerna jag varit ut. Kan detta vara en vändpunkt i mitt liv, då jag går från att alltid dricka på tok för mycket till att göra salongsberusning till en vana? Jag hoppas det!

Idag har jag varit slö, INTE BAKIS utan slö. Skönt som fan. Jag har dock strosat runt i trosor, t-shirt och tofflor hela dagen och mest bara degat framför datorn och lyssnat på musik. Jag har pluggat lite också, wihoo! Har läst lite i en bok som kom på posten igår och som handlar om att tolka film. Den är rätt intressant, nog för att jag bara hunnit typ sex sidor..

I morgon ska jag tydligen jobba på kåren. Jag hade lovat det förra gången jag festade och när jag festar kommer jag inte ihåg mycket av mina konversationer för jag babblar på som fasen jämt. Men nu ska jag i alla fall jobba och det ska bli kul. Om inte annat sparar jag in pengarna jag hade spenderat på andra sidan baren.

jag har förresten gått ner lite i vikt nu när jag varit sjuk och det håller i sig än! Jag är förvånad. Jag fick till och med en komplimang igår av Sara som sa att jag såg ut att ha gått ner (har i och för sig inte träffat henne sen förra sommaren så det kan ha betydelse). Nu ska jag strax kolla Halv-åtta hos mig och sen ska jag försöka läsa lite till. Ha en trevlig kväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0