Norrland, norrland, underbara norrland!

På måndag åker jag äntligen upp till Övik. Det känns som att det är en evighet sen jag var där, men det var det inte. Jag längtar verkligen till jag får äta mamma och pappas mat (speciellt pappas för han gör alltid jättegod mat på helgerna). Sen längtar jag efter att få gå ut med Alexandra, vilket jag inte gjort sen i somras, sen ska jag klippa mig och sen längtar jag mest till en annan sak.. En mysig sak!

Jag funderar på att följa med Michaela ut i morgon men jag vet inte om jag orkar. Då måste jag till stan efter skolan och det känns vääääldigt jobbigt. Sen skulle det vara skönt att bara ligga hemma och mysa och äta godis i stället. Kanske läsa en bok, plugga eller se på film? Ett av de altenativen är ju bara att räkna bort på en gång, höhöhö..

Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt och plugga i morgon. Jag ska skriva om American History X som jag såg tidigare idag. Jag antecknade dessutom över en sida om filmen, och det är inte illa. Jag grät också, mycket! Jag blir lite känslosam ibland.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0