Tom mage, tomt skafferi.. Det är tungt att vara student.

Tro det eller ej men jag har faktiskt varit ute och sprungit idag igen. Idag gick det dessutom mycket lättare än igår. Jag sprang rätt långt om jag får säga det själv, sprang så klart inte runt hela sjön, jag menar jag har ju faktsikt inte motionerat över huvud taget sen typ förra våren. Jag har också hunnit med några situps och rumplyft (som jag förövrigt börjar få kläm på så att de är ganska tunga). Jag börjar redan känna av lite träningsvärk i rumpan och låren.

I eftermiddags såg jag två filmer. Först En vampyrs bekännelser med Brad Pitt och Tom Cruise. Den var helt okej, men efter det såg jag en fransk film som hette Delikatessen (fast på franska egentligen då). Den var riktigt cool, typ som en lite sjukare Micmacs. Se den!

Nu sitter och och kollar Big Brother och är riktigt hungrig. Tyvärr har jag bara popcorn hemma och det skulle ju förstöra syftet med träningen så jag låter bli. Igår låg jag tame tusan vaken till fyra för min mage kurrade så himla mycket. Känner mig betydligt tröttare i kväll som tur är för i morgon ska jag upp tidigt som attan. Fan jag kom på nu att jag inte har någon frukost och direkt efter skolan i morgon ska jag vidare till mediehuset och ner på stan. Jag kommer hungra ihjäl! Men det är väl lika bra att vänja sig vid att vara hungrig om jag ska lyckas gå ner i vikt. Jag måste gå på systemet i morgon också så att jag har något att dricka i helgen när jag ska festa i Övik, systemet är tydligen stängt på fredag. Jobbigt att måsta släpa hem massa tung alkohol på tåget...

Åh, jag glömde nästan.. Jag fick ett mysigt litet telefonsamtal i natt när jag låg som mest frustrerad över att jag inte kunde somna. Älskar när folk ringer mig, eller ibland i alla fall. I natt gjorde jag det :)

By the way så luktar jag kokos just nu. Vanligtvis hatar jag kokoslukt och det gör jag nu också. Jag vill dock inte göra slut på mina Elizabet Arden-lotions så nu gör jag slut på alla billa skitgrejer jag har. Denna var en Hello Kitty-skit från H&M. Luktar bajs men den värsta stanken lär ju ändå försvinna till i morgon.

Nej nu måste jag torka håret så det inte blir skitfult i natt. Sov gott!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0