Ut på äventyr ba.

Helgen har spenderats på hemmaplan. Falun har varit soligt och grannt de senaste dagarna så jag har självklart legat på ballen och tryckt i värmen. Jag har fått färg, är alldeles röd i ansiktet och man ser sådär fult vid armhålorna att jag hållit armarna mot kroppen medan jag solat. Det är så enormt fult. Som så många vet så HATAR jag bikinilinjer. Det är bland det fulaste jag vet.. Eller det är egentligen inte så fult. Jag bryr mig inte om i fall andra har det men jag hatar när jag själv har det. Jag hatar att se mig själv naken i spegeln när hela jag är brun förutom tuttar, snippa och rumpa. Jag brukar nästan aldrig sola i bikiniöverdel, det är det enda positiva med balkongräcket här, att ingen ser mina tuttar när jag solar (hoppas jag). Jag har dessvärre börjat utveckla en ljus rand på magen av stången som går ovan räcket. Snyggt?

Som sagt, helgen har spenderats i Falun. Igår var det så fint väder så jag och en vän gick ut på ett litet äventyr i skogen. Vi klättrade lite i ett berg sen hade vi en picknick som bestod av Loka annanas (SKITGOD!) och zoo, sen såg jag en liten vidrig jävla tusenfoting, fick panik och efter det tog picknicken mer eller mindre slut. Har sett massa fler filmer också i helgen. Igår såg jag nån skräckfilm som sög apa och idag har jag sett Hobo with a shotgun. Den var rätt underhållande faktiskt. Har också sett Big Brother. Varför åkte inte tråk-madde ut?

Nej nu ska jag sova för i morgon ska jag upp tidigt och plugga inför ett seminare. kKnske skulle ta och läsa uppgiften innan jag somnar så är hälften gjort. Sov som en stock i natt. Jag lade mig innan tolv igår och kom inte upp ur sängen förrän efter elva idag. Illa Pernilla. Men i morgon kommer jag nog orka upp tidigare. Det var nog all frisk luft från igår som gjorde att jag behövde sova länge. Jag har förresten haft lite lite träningsvärk i rumpan och låren sen jag skuttade runt som en bergsget i skogen igår. Otränad någon?

(Om ni inte uppmärksammat det så har jag avslutat varje stycke med en fråga, fyndigt?)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0