PR-boost

Idag är jag på riktigt bra humör. För första gången på 1,5 termin har jag varit på en lektion som var relevant för min utbildning. Vi pratade om PR. Det gav mig lite ny energi. Jag tror nu att anledningen till att jag varit så osäker på att jag valt rätt utbildning är för att jag läst så jävla orelevanta och dåliga kurser. Nu är jag lite peppad på PR igen och det känns jävligt skönt vill jag lova.

Igår lade jag mig dessutom i tid, igen. Jag lade mig efter Big Brother och läste klart ett kapitel i min bok. Somande kanske ett eller något och klev upp nio i morse. Jag älskar verkligen att ha en bra dygnsrymt. Livet blir så mycket mer levande och givande. Nu ska jag försöka hålla fast vid dessa tider, eller jag ska försöka somna tidigare egentligen men ändå kliva upp 8-9 nån gång.

Det jobbiga med onsdagslektionerna är att jag måste gå till skolan kvart i tio och jag hinner inte få någon aptit innan dess så idag åt jag bara några godisar för att få lite energi innan jag gick till skolan. Min magen lät som en t-rex på seminariet och fy bubblan vad hungrig jag var när jag kom hem. Nu har jag ätit frukost/lunch/middag och klockan är typ halv två. Har tyvärr ätit upp det sista av min kyckliggryta som var så god. Får leva på köttfärssås och köttbullar till jag åker hem om ca två veckor, men det kan jag leva med.

Nu ska jag plugga lite och i kväll kommer Michaela och lill-Maria hit och ska se på film. Vi ska se Requiem for a dream som jag verkligen älskar. Den är lite otäck men fruktansvärt snygg. Jag tror jag ska välja den som mitt eget val av analys till filmkursen jag läser. Tror att den kan vara riktigt intressant att analysera faktiskt. Maria sa förresten igår att hon har kladdkaka som hon ska ta med sig. Det kan inte bli så mycket bättre.

Nej nu ska jag sätta igång med lite skolarbeten, eller ta en pytteliten powernap (med persiennerna öppna) för jag är väääldigt trött känner jag. Ha en bra dag alla!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0