I'm only dreaming

De senaste nätterna har jag drömt mycket. Igår drömde jag att jag skulle tattuera mig och när jag var i studion (med mamma vilket indikerar ganska starkt att det bara var en dröm) så upptäckte jag att jag hade tattuerat in zebramönster på hela låren. Först fick jag världens ångest men snart insåg jag att det såg ganska coolt ut, sen vaknade jag upp ur drömmen i drömmen och insåg att jag inte hade zebralår och då blev jag lite ledsen för det var rätt coolt trots allt. Det slutade i alla fall med att jag sket i att tattuera mig för jag kunde inte bestämma vad jag ville göra. Sen drömde jag en jättekonstig dröm om två killar.. Tänker inte gå in närmre på den för den innehöll massa sex och jag tror inte att mamma vill läsa om mina sexdrömmar. I natt drömde jag att mormor dog (hon är död irl redan) och jag fick massa smycken av henne. Jag var dessutom tvungen att byta om i kyrkan när massa folk var där, men jag tror jag struntade i att byta kläder i slutändan. Att jag drömde om mormor resulterade i att jag också drömde massor om Trehörningsjö vilket jag faktiskt gör rätt ofta. Jag tror jag ska åka upp dit i sommar för det var väldigt länge sen jag var där nu (Trehörningsjö är stället min mamma kommer från och jag var där ofta när jag var liten). Jag undrar vad det betyder att jag drömmer om det stället så ofta. Jag kanske har dödat någon där när jag var liten och förträngt det?

Idag vaknade jag faktiskt tidigt av mig själv. Vaknade strax efter 08.00 men jag skulle inte upp förrän 9.30 så jag somnade om. Snoozade sen till strax efter tio, bummer. Men nu är jag i alla fall vaken. Jag äter popcorn-left overs sen igår kväll till frukost. Jag är så vuxen! I eftermiddag ska jag på ett möte på skolan som handlar om vad vi ska söka för kurser nästa termin. Jag har redan sökt den jag tror är rätt, sen har jag sökt till tre nya utbildningar också för säkerhets skull. En i Sundsvall och två i Umeå. Skulle helst gå den i Sundsvall tror jag. Den heter PR och information, samma som nu fast på underbara lilla svenska. Jag hatar engelska! Nej det gör jag inte, men jag hatar att skriva på engelska. Jag vill lära mig franska. Det är så vackert och sexigt. Igår på vårt seminarie i Oral Skills pratade fransmännen inför hela klassen och min favorit, Clemåååån (Clement) sa typ l'academie francaise och det lät så underbart vackert. Jag och Michaela ville ta med alla fyra fransmännen hem för de var så söta och underbara. Jag skulle vilja flytta till Frankrike och gifta mig med Clemåååån.

Efter seminariet gick jag och Michaela en sväng på kupolen och kollade i lite affärer. Jag har hittat mina nya favoritskor till sommaren! De är ganska fula egentligen, men lite fulsnygga och de ser skitsköna ut (tänk er dem i storlek 35 och inte 45 typ som på bilden).

499:- Scorett

Hittade också ett par underbara sommarbyxor på Bikbok, två söta blusar också från Bikbok och en långklänning (min nya drog!) på Gina Tricot. Jag provade dock ingenting och jag hoppas att allt är jättefult på.

Nu ska jag plugga lite innan det är dags att promenera upp till skolan. Det är skittråkigt väder ute och jag är inte alls sugen på att gå hela den där långa uppförsbacken till lugnet, men det är bara att bita i det sura äpplet. Jag har dessutom börjat läsa min bok om Anthony Keidis igen. Den är riktigt bra, fattar inte varför jag slutade läsa den. Har dock fyra veckor på mig att läsa ut den och skriva en rapport och jag har bara ca 100 sidor kvar. Kommer gå galant! Jag har också kommit till insikt med att jag måste ta tag i mitt missbrukarbeteende. Efter jag har kollat klart 30 Rock blir det inga fler serier på ett tag. Igår insåg jag att jag sett mer än fyra säsonger på typ 1,5 vecka! No more tv-serier för fröken Karlsson vill jag lova (nej jag lover inte men jag ska försöka).

Måste bara tala om att jag sitter i min halvnya långkjol från H&M, jag brukar ofta ha på mig den när jag bara går omkring här hemma. Jag ÄLSKAR den! Långkjol och långklänning är det bästa jag vet. Vill ha hur många som helst och jag längtar verkligen till sommaren då jag kan ha dem ute också. Ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0