Filmkväll

Igår hade en riktig filmkväll för en gångs skull (riktiga filmkvällar består av minst två filmer). Hade egentligen tänkt åka till Gävle och se Nationalteatern,men så blev det inte (kanske lika bra), så jag och Joe började med att se en skräckfilm som hette The Final. Den var ganska bra faktiskt och inte alls lika vidrig som den vi såg tidigare i veckan. Efter den såg vi Big Brother, så klart, och efter det såg vi Friday med Ice Cube och Cris Tucker(?) och den var riktigt rolig. Det var lite av en propagandafilm mot cannabis som jag läst om i en tidning i veckan och den var riktigt komisk och underhållande. Efter det gick Joe hem och jag la mig i sängen och såg I Rymden Finns Inga Känslor. Det var nästan den bästa filmen igår, den var verkligen jättebra. Kändes lite som en informationsfilm fast underhållande och bra gjord.

Jag hade faktiskt en riktigt trevlig kväll igår, helt skön och avslappnad. Jag somnade dessutom strax innan fem och vaknade strax efter elva i morse. Trodde jag skulle sova hur länge som helst men tack och lov vaknade jag i någorlunda tid.

Nu ska jag gå ut i köket och kolla om det är sol, och om det är det ska jag smörja in mig med piz buin och lägga mig och jäsa ett tag. Ha en bra lördag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0