Brown sugar

När jag var yngre (under min tonårsrevolt-period som varade x antal år) så gott som tapetserade jag mina fula blå väggar med posters. Jag hade all från hiphopare till rockband och snygga killar. Några av de jag hade på väggarna var Marilyn Manson, Korn, Slipknot, Eminem, Dregen, David Beckham osv osv.. Jag tänkte på det idag, om jag skulle tapetsera mina väggar med posters och bilder nu skulle de förmodligen bestå av mörka män/killar. Seriöst, det är så fruktansvärt snyggt med mörk hy, både på män och kvinnor. Jag önskar att jag vore mörk!

Här är några av mina drömmän (uteseendemässigt i alla fall). Den som tycker att de är fula kan äta bajs och dö.


Jaime Hector (från The Wire)


Lance Reddick (också The Wire)


Idris Elba (The Wire även där)


Mos Def


Pharell Williams


T.I.


Wiz Khalifa
Jag vill vara tonåring igen. Har jag en ålderskris? Ålders/raskris kanske? Nej, man ska vara nöjd med vad man får (höhöhö). Jag har en påse zoo så jag är rätt nöjd.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0