Youth in revolt

Fan vad jag bloggar idag. Känner mig nästan som Kissie, men snäll. Har just sett Youth In revolt. Den var så jävla roligt, jag skrattade hela tiden (kan iofs vara för att jag är dödskär i Michael Cera). Rekomenderar den starkt.

Nu är jag snart färdig med tvätten. Tyvärr var min torktummlare trasig så alla handdukar och sängkläder var fortfarande blöta. Slängde in dem i Maria tumlare så jag hoppas de hinner torka innan tvätttiden är slut. Jag är lite pissed för jag har nog tappat två örngott när jag manglade sist. Mangeln gick sönder och jag fick panik så jag kan mycket väl ha glömt dem i den. Jag får använda omatchande örngott antar jag. Måste dock köpa några snygga kuddar till sängen för den ser död ut just nu med ljusgrå enfärgade sängkläder. Jag vet bara inte vilken färg jag ska köpa. Är sugen på rosa/guld kanske, eller lila. Jag får se vad jag hittar.




Sexy biatch!

God natt!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-09-05 @ 23:53:34
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: TWINS

hahha =) den filmen verkar bra =)

2010-09-05 @ 23:54:01
URL: http://www.lizzyochbecky.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0