Working lady

Jaha? Kåren igår alltså.. Det gick bra. Det var ganska roligt att jobba. Vi var nog femton som jobbade, en onsdag! Det var ganska smockfullt i baren, inte på utsidan då utan på insidan, men det var faktiskt ganska mycket folk på kåren för att vara en onsdag. Jag pratade med två snygga killar och en kille som hade vunnit två miljoner. Jag tror jag ska satsa på honom, då kanske jag får en one piece i julklapp! Nej skämt å sido.. Jag hade trevligt, men kvällen gick ganska långsamt. Nästa gång vi ska jobba är nästa fredag, om inte Elin kommer hit då det vill säga. Då är det October-fest. Skulle vara kul att jobba, men det skulle nog vara ännu roligare att stå på utsidan av baren.

Idag har jag inte hunnit så mycket mer än klivit upp, ätitit frulle och läst till seminariet idag. Ska snart klä på mig och göra mig redo för att promenera med maria upp till skolan. Hörs när vi hörs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0