Upploppet

Goder afton! Jag skulle blogga igår men jag kom hem från upploppet, åt en pizza och slocknade klockan åtta. Jag vaknade dessutom åtta i morse och snoozade till nio, jag låg alltså däckad i tretton timmar! Kan vara rekord för mig. I morse klev jag upp tidigt och skulle plugga inför seminariet. Jag orkade inte göra allt för det var ganska svårt och mycket. Det gick åt skogen på seminariet. I vår grupp går en kille som ser precis ut som Edward Cullen från Twilight. Han är så jävla het! Jag skulle i alla fall dela upp en mening i post-modifying, head, pre-modifying och så vidare. Låter lite som grekiska för mig och jag kunde inte ett skit. Det blev pinsamt och självaste Edward måste ha tyckt att jag var dum i huvudet. Skämmes tamefan! Skit i honom, han är säkert ung..

I kväll har jag, Maria och Michaela haft myskväll och vi fick finfint sällskap av två tappra blåbär, Maria och Anna. Vi spelade lite spel och såg en skräckfilm, den var inte så läskig dock, mest söt. Nu har alla gått hem och jag måste säga att klockan är mycket (01.20). Läggdags!

Men först några ord om upploppet igår. Vi var alltså hippies, MKV älskar för att vinna! Vi hade skitkul, sjöng sånger, älskade, irriterade de andra grupperna och kämpade på som fan på de olika stationerna. Bland annat skulle vi plocka upp prylar ur ett gyttjebad, nynna låtar som de andra skulle gissa, älska sönder ballonger, köra mariokartbilar och såpabacke. Det var hur kul som helst. Jag hoppas det gick bra för oss, känner att vi hade lite vinnarskalle igår jämfört med tidigare. Här är bilderna i alla fall!

MKV älskar för att vinna!

 

Leran

 

Fin fina hippies!

 

Michaela, jag och Maria

 

Okej, Maria ser inte ut att njuta men de älskade verkligen sönder den där ballongen.

(jag övervann förresten min ballongskräck där)

 

Vi kanske inte vann men Maria var superglad ändå. Vi var ju trots allt hippies!

Hiiippie hippie, hiiiippie hippie daaance!

 

Nu ska jag sova!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0