Trött och less

Idag var Edward på seminareit. Han satt bakom oss och var snygg, jag är lite kär. Vi skulle stanna kvar efter seminariet och plugga inför det vi har i morgon men vi tyckte det såg lätt ut så vi tänkte att vi skulle plugga hemma i stället. Jag kan ju säga så här: jag fattar inte ett skit! Jag satte mig ner och skulle plugga, gjorde några övningar sen fattade jag inte ett dugg av resten så jag sket i det. Får väl se hur det går i morgon. Seminariet vi hade idag i English language usage var i alla fall jättekul. Det verkar vara en lite intressantare kurs än English grammar. Det är riktigt jävla svårt, speciellt när jag inte ens kan det på svenska.

Jag var på H&M idag och hittade en skitfin klänning, en kofta och en kimono som jag funderar på att köpa nästa fredag när jag får pengar. Klänningen och koftan kanske är lite onödiga, men de var helt underbara och kimonon jag hade förut och älskade förstördes/försvann i branden så jag behöver verkligen en ny. Får se vad jag känner att jag har råd med. H&M är ju himla billigt i alla fall och jag har rabatter så alla tre kommer bara kosta 750 i stället för 900 kronor. Men jag ska ju å andra sidan inte shoppa denna månad. Behöver dock ett par vinterstövlar, har hittat ett par på barnavdelningen på Din Sko som jag vill ha. Kostade typ 375 spänn eller nåt så de var ju billiga i alla fall.


Koftan jag vill ha

I morrn börjar vår första vita helg på ett tag. Vi ska som sagt käka tacos och efterrätt och titta på hockey. Låter kanske inte så kul men jag gillar att äta så.. Är hockeyn riktigt tråkig kanske jag smyger in på mitt rum och tittar på Trailer Park Boys i stället, men det vore lite oförskämt så jag tror inte jag vågar. Ska försöka mig på hockey, hur tråkigt kan det vara liksom?

Nu ska jag lägga mig och sussa. Hoppas jag inte drömmer några mardrömmar. Jag tror de kan bero på att jag är förkyld. När man är sjuk kan man drömma mardrömmar. Jag hoppas jag blir frisk snart. Vet inte om jag skrev det tidigare men vi ska inte vara nyktra en hel månad utan till den 6:e oktober (Michaela fyller år då). Då har vi inte druckit på 25 dagar och det är ju viss skillnad mot tidigare. Sen ska i alla fall jag inte festa varenda helg. Det kanske räcker med varannan eller nåt. Maria ska förresten börja jobba på Kåren så hon kommer inte heller gå ut så ofta. Meeeeeen, sova var det! God natt.

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0