Träningsvärk & pizza

Jag har träningsvärk!!! Jag är seriöst i sämst form ever. Vi spelade alltså två matcher brännboll igår och jag har så ont i överkroppen och låren att jag varken vill skratta eller hosta idag för det gör så fruktansvärt ont. Då kan man kalla sig otränad. Brännbollen var ganska kul i alla fall. Vi var inte så bra men vi gjorde vårt bästa. Jag och Michaela var dessutom riktigt bra som hejarklack ett tag. Jag tror att PA-laget blev lite irriterade på oss för vi hejade så bra.

Efter brännbollen skulle jag ju se Hoffmaestro men det sket jag i. Var lite småfull och trött så jag sov ett tag i stället. Sen hade vi en liten mysig förfest hos Michaela och efter det cyklade vi till regementet. Det är alltid så konstigt folk där, bara musikmänniskor typ. Jag hittade en snygg kille. Han såg ut som en vit Snoop Dogg. Hans kinder var hur insjunkna som helst. Jag gillar det. Sen när vi skulle hem såg vi min älskade lilla rödbralla. Han är så söt! Vi åkte i alla fall hem tidigt och skulle se Year One. Jag och Maria somnade på två sekunder och Michaela satt kvar ett tag. När jag vaknade var jag ensam i vardagsrummet. Maria hade vaknat strax innan mig och då var Michaela borta. Jag älskar hur tungt man kan sova när man är lite full.

Nu ska vi snart cykla in till kåren för ett möte med resten av fösarna och sen tänker jag köpa en pizza på Varpan. Har inte ätit någon pizza sen jag kom hit. Eller jo, en på American Pizza, men den räknas inte för det är inte Varpan! Sen får det vara nog med pizza för ett tag. Det blir inte direkt de två nyttigaste veckorna på året de här insparksveckorna inte. Men roligt har vi. Jag ska handla idag också, och tvätta. Känner att kläderna vi haft under insparken är i stort behöv av sanering. Nu måste jag knåpa ihop en liten inköpslista. Här är bilder från insparken.

Puss!


Lite blåbär


Sötmicka!


Nollställd Maria


Hippiefösare på brännbollsturneringen


Vårt tappra brännbollslag!


MKV:s hejarklack


Hanna, Maria och Robin på mysförfesten


MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0