Trailer Park Boys

Jag har hittat en ny serie: Trailer Park Boys. Den är så jävla rolig, handlar om ett gäng människor som bor i en trailer park (white trash med andra ord). Min favorit är Bubbles, han är så söt! Jag har två avsnitt kvar av första säsongen, tror jag ska se dem innan jag somnar.

Idag har jag haft ett seminarie, det gick bra. Efter det var jag på stan och köpte ett halsband, en ring och örhängen. Mycket ugglor blev det. Ringen påminner dock om big bang.

Jag är riktigt förkyld nu. Svettas och har frossa om vart annat. Tidigare idag satt jag med tjocktröja, duntofflor, tjock filt och fingervantar på mitt rum och såg på TPB, hade dessutom ljus tända för att få upp värmen. Jag måste köpa näsdukar. Är fruktansvärt snorig, sen nyser jag hårt också.

I kväll har jag och Maria sett Skånefruar vilket jag gillar och Kungarna av Tylösand som är fruktansvärt dåligt. Det är verkligen förnedrings-tv gånger hundra. Jag fattar inte hur man kan ställa upp i ett sånt program. Det enda positiva är att jag verkligen känner att jag hade kunnat vara så fruktansvärt mycket fullare och dummare än vad jag egentligen är. Men de som är med måste ju vara riktiga extremfall. Nu tänker jag hugga in på mina sista avsnitt kvalitets-tv. God natt!


Denna bild hade Björn som bakgrundsbild på sin dator ett tag. Gillar den skarpt!


Bubbles!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0