Toppenkväll

God kväll! Nu har vi sett Grown Ups. Det var mysigt att gå på bio, höstens första bio blev det. Filmen var skitrolig, jag skrattade hur mycket som helst, men inte lika mycket som Michaela för hon spårade ur lite och skrattade hela tiden. Jag åt popcorn, som sig bör på bio. Det blev min middag och byttan tog slut på sisådär femton minuter. Nu är jag hungrig igen, funderar på att hämta in godisskålen från vardagsrummet.


Jag har just sett klart säsong två av Trailer Park Boys. Kan inte annat än älska den serien, den är sjukt rolig. Jag dricker också hallonsoda som jag gjort med min underbara soda streamer. Den är riktigt god. Dock vill jag inte dricka så mycket för då måste jag kissa. Jag har hittat problemet med min lilla fula pyjamas, den som ser ut som en jump suit. Man måste ta av den när man kissar. Bummer! Men jag älskar den ändå för den är skön och fulsnygg, lite som en baddräkt från femtiotalet eller nåt.

I morgon ska jag se till att läsa ett par kapitel i min bok som ska läsas till litteraturkursen. Jag ska också göra maten jag tänkte göra idag men i stället ersatte med popcorn. Det blir stekt kykling, bacon och färska champinjoner med pasta och creme fraiche. Mumma! Jag ska nog städa också. Mitt rum är dammigt som tusan, dessutom ser det jättestökigt ut för pappa kom hit med en resväska och en skrivare som jag fick och eftersom vi inte har något förråd än och klädkammaren redan är smockfull så står de på mitt rum och ser dryga ut. Jag monterade förresten ihop skohyllan som mamma köpt till mig och ställde upp i klädkammaren. Jag är bäst på att sätta ihop möbler. Nu önskar jag bara att vi får vårt förråd så det blir lite ordning och reda i klädkammaren och så att vi kan ta bort julgranen från vår just nu "lummiga" balkong.

Jag har förresten överansträngt mina benhinnor genom att gå i klackskor flera dagar i rad. Jag har skitont i smalbenen, men det är bara att vänja sig. Vill man vara fin får man lida pin. Nu ska jag sova tror jag så jag kommer upp i tid i morrn. God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0