Sittning + inspark

God morgon! Idag är det äntligen dags för sittningen och insparken. Som vi har väntat! Jag ska alldeles strax börja städa och fixa allt inför förfesten. Våra kära blåbär ska komma hit klockan fyra och då gäller det att vi sätter alla låtar som kommer sjungas (läs brölas) på sittningen. Jag är inte ens säker på vad jag ska ha för kläder i kväll. Det står mellan fyra olika klänningar, varav en är en riktig prinsessbakelse (inte riktigt jag), en är jätteoskön och jag kommer måste öppna den efter första tuggan, de andra två är mer jag men inte så "sittning-fina". Jag får se vad det blir. Förra året hade jag en av mina favoriter från Asos. En svart utställd historia, nästan lite femtio-tal.

Det jag längtar nästan mest till är egentligen att ta ett bad, lägga på en ansiktsmask, tvätta håret och raka benen. Jag känner mig riktigt äcklig idag. Sen längtar jag till maten. Jag tror det kommer bli nån köttbit av något slag och det har jag inte ätit på vääääldigt länge nu. Jag funderar förresten på att göra broccoligratäng med kassler i morrn. Får se hur avancerat det är först antar jag. Med lite otur blir det en pizza igen, hahaha! NEJ!

Nej nu ska jag göra is och lägga in mina baccardi breezer i kylskåpet. Ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0