Nyshoppad

Jag lyckades komma upp halvnio i morse, började dock inte promenera till stan förrän halvelva och tur var det för jag var på stan hur länge som helst. Jag har nu äntligen köpt min underbara morgonrock/osynlighetsmantel från H&M, jag köpte även ett par vinterstövlar från Din Sko, funderar på att kolla om de har en storlek mindre för det är 36 på de jag köpte och de är lite stora tror jag. De är i alla fall snygga och sköna att gå i. Jag hittade även ett par  mörka jeans på JC som de dessutom lade upp utan extra kostnad, perfekt. De är jätte snygga och sköna men jag är rädd att de kommer krympa på längden när jag tvättar dem. Jag kunde dessutom ha mindre storlek än vad jag trodde, me happy! Jag var också ekonomisk och köpte ett billigt puder i stället för Clinique som jag brukar ha. Det är ganska bra, men det känns strävare i ansiktet än Cliniques, smakar det så kostar det.


Min nya morgonrock/osynlighetsmantel (lite suddig bild men)

Nu väntar jag på att pappa ska komma hit. Jag och Maria ska ta bilen till Ica Maxi och handla, lyx att slippa bära massa kassar hem från affären vill jag lova. Jag ska bara köpa tunga saker. Michaela den fisloppan ska på Kåren i kväll. Jag är sååååå avundsjuk. Jag är verkligen festsugen nu. Det var trots allt två helger sen jag var på krogen. Nästa fredag tror jag att jag och Maria ska gå ut i alla fall, det ska bli niiiice!

Nej nu ska jag titta på ett avsnitt TPB innan pappa kommer. Ha en trevlig kväll, det ska jag ha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0