Nya kuddar..

På måndag gäller det, då ska jag (om jag känner att jag har råd) skaffa ett gymkort, kicka igång min vita månad och sluta äta skit. Jag är så fruktansvärt otränad så det räcker inte med träningvärk av brännbollen utan nu har jag en ny träningsvärk, från 7-kampen igår! Det enda jag gjorde var att gå som en skottkärra, gå krabbgång (när man går på alla fyra med magen uppåt) och ett parti scoutfylla (här kallas det tydligen nors julafton eller nåt sånt). Jag har skitont i ryggen och magen! Fattar inte hur det ens är möjligt.. Jag var lite duktig idag och promenerade in till stan i alla fall. Nu har jag äntligen köpt kuddar till sängen. Jag vet dock inte om de passar. Vad tycker du?

 

Jag kan ju inte påstå att jag har speciellt orientalisk stil i övrigt.. Får se om jag behåller dem, jag gillar ju kuddarna som de är men de ser så malplacerade ut i mitt rum. Förresten, skulle ta ut 300 kronor idag. Det blev lite oturligt 3000. Nu är man tät :P

 

Nu ska vi strax iväg och grilla. Jag är skithungrig. Dock blir det en tidig kväll för jag har seminarie halv nio i morgon och jag måste dessutom läsa lite innan jag somnar i kväll. Jag hoppas jag kommer hem i tid. Jag ska grilla korv! MUMMA!!! Jag har dessutom varit jättesugen på chicken nuggets de senaste dagarna så det köpte jag idag. Ska äta det i morrn tror jag. Jag köpte dessutom fyra ostdippar på sibylla som jag ska äta till. Hur gott lät inte det?

 

Nej nu måste vi kila. Jag lägger upp lite bilder från igår senare (om jag hinner).

 

Puss!


Kommentarer
Postat av: mortina

Kuddarna ser ut att passa till mattan. Kan ju vara

snyggt. Ser väl inte så tokiga ut.

Chicken nuggets, ostdipp. Hur nyttigt är det?

2010-09-07 @ 17:15:37
URL: http://princesslajnia
Postat av: Lajnia

De ser ju så orientaliska ut.. Har inte bestämmt om jag ska behålla dem. Nuggets är ju ganska nyttiga förutom paneringen och dippen har mindre kalorier än vanlig sås, så det så :)

2010-09-07 @ 21:40:12
URL: http://princesslajnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0