Mysfredag

Nu har pappa snarkat klart och lämnat kåken. Min pappa kan somna fort och snarka högt. Påminner lite om mitt ex Erik (pappa heter också Erik men där tar likheterna slut). Vi hade en toppenmysig kväll igår. Först tog jag och Maria bilen till Ica Maxi, för en gångs skull, och storhandlade. Nu har jag frysen och kylen full så förhoppningsvis slipper jag handla mat ett bra tag fram över. I frysen har jag bland annat, två paket lax, två och en halv påse kyklingfilé, ett kilo köttfärs, fiskpinnar, massor med frysta grönsaker, bröd och en pizza. Borde ju klara mig ett tag tycker jag. När vi kom hem från affären satt min rullgardin uppe och jag kan säga att jag har inte sovit så gott sen jag flyttade hit, kan i och för sig ha haft att göra med att jag hade en del vin i kroppen också, men främst slapp jag stirra in i det där jävla gatulyset utanför fönstret.

Jag och pappa åt i alla fall lax med broccoli och sås. Min favoritsås dessutom (eller en av dem i alla fall). Sen åt vi efterrätt och kollade på Inglorious Basterds, pappas val. Innan vi visste ordet av det så var klockan efter ett och då kan jag tala om att det var underbart att få lägga sig i sängen och blunda.


Min älskade pappa och min älskade sambo vid matbordet.


Fattar inte hur kvinnan lyckas bli så snygg på bild jämt..


Sååååås!!

I kväll blir det bio, vi ska se Grown Ups, och innan det har jag och Maria funderingar på att åka in till stan. Just nu spöregnar det så det kan bli lite tråkigt att cykla in. Hur som helst måste jag in. Jag kanske får cykla själv men been there, done that, inga problem.. Jag ska köpa en pyjamas som jag hittade på H&M igår. Det är så kallt i vår lägga så man behöver pyjamas ibland. Förresten är jag fortfarande mätt sen allt vi åt igår. Tryckte ändå i mig en risifrutti nyss så jag inte blir hungrig på stan. Jag köpte också en ny smak till min soda streamer igår, hallonsoda tror jag det var. Ska bli spännande att se hur den smakar. Nej nu har jag inte tid att sitta här längre. Ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0