Misslyckande

God morgon! Mitt försök att göra mig fin för Edward misslyckades totalt. Somnade med lite fuktigt hår igår och nu när jag plattat det är det fan plattare än en anorektikers röv. Noll volym, och jag kan inte tuppera det för då skulle jag se ut som ett skatbo. Men jag får väl charma honom med min blå klänning, som inte är så jättefin egentligen.

Just nu i detta ögonblick har jag precis intagit ett finn crisp med västerbottenost och en tallrik film med frön. Eller tallriken var nästan tom, jag orkade inte öppna ett nytt paket fil. Ska nu borsta tänderna och rusa till bussen som kommer vara ett helvete att åka för jag måste byta i stan och skit, men jag orkar inte gå så här tidigt på morgonen. Dessutom är jag förkyld som fan på morgonen. Jag har nog en liter snor i skallen just nu. Det gör lite ont. Nu måste jag skynda mig. Ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0