Kult, kult, KULT!

Det här har varit en lite dum dag. Först och främst gjorde jag till slut seminarieuppgiften igår kväll, läste även ut boken jag börjat med och den var bra. Det blev ganska sent igår för jag kunde inte somna på en gång, släckte lampan halv tolv ungefär. Hur som helst vaknade jag 06.45 i morse och var jättepigg och tänkte att det skulle gå bra att ta mig till seminariet. Då, som en blixt från klar himmel, skickar Michaela sms och säger att hon skippar seminariet! Jag är seriöst livrädd för läraren och att bli utfrågad igen (efter Edward-incidenten) så jag vågar inte gå på seminariet själv. Det var ett dumt beslut. Har haft ångest över det hela dagen. Hur som helst somnade jag om och vaknade några gånger när elkillarna var här och plingade på dörren och ville byta ut vår elmätare. Jag måste dock ha somnat fort som tusan igen för jag kommer inte ihåg att de levde om i hallen.

Nu har jag nyss kommit hem från KULT-möte nummer två. Det känns bra. Vår stadga och verksamhetsplan var bra och jag tror det kommer bli bra med KULT i år. Nästa vecka hoppas jag att vi kan dra igång. måste bara få tillträde till lokaler först. Min mage kurrade något fruktansvärt på mötet så jag såg fram emot att få komma hem och laga fiskpinnar med pottimos, men jag köpte några färska bröd på Willys så det blev en trekant fullkorn och ett rosenbröd blandning till middag i stället med kalkon och ost. MUMMA! Nu ska snart Michaela komma hit så vi kan göra uppgiften till i morgon. Egentligen skulle jag möta upp vår grupp ur 6-mästeriet (kåren) men jag hinner inte. Har en del att göra. Nu ska jag soda streama lite vatten att klunka i mig, är törstig som en kamel! Vi hörs.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0