Kaos!

Ojojoj, jag säger då det.. Jag och Maria stod för förfesten i kväll. Det skulle egentligen bara bli MKV-folk men slutade med att ljudkillar, manusförfattare och PA-människor kom hit. Vi var samanlagt 65 pers i vår lilla lägenhet. Ett tag gick det inte ens att komma in i lägenheten. Jag tycker riktigt synd om våra grannar, men å andra sidan var folket ute innan halv elva. Dock stod en granne på gården i morgonrock och ropade att hon skulle ringa polisen. Det kom ingen polis som tur var. Nu blir det inga fler fester på Jungfruvägen 9a på ett bra tag. Jag och maria var i alla fall nyktra som tur var, annars hade det kunnat gå riktigt illa. Vi skulle egentligen in till Etage efteråt med våra blåbär men det var ungefär en halv miljon flaskor och glas i hela lägenheten så vi stannade hemma och städade och såg en film i stället.

Tidigare idag hade vi skattjakt på stan. Vi klarade den ganska bra, hade kanske inte så jättekreativa lösningar men vi fick tag på allt tror jag. I morgon ska jag med bussen klockan 08.10, har min första lektion i engelska. Känns spännande, dock har jag inte fått mina böcker än. Beställde kurslitteratur för 1500 kronor! Kommer vara skitfattig efter jag betalt det och fört över pengar till pappa. Men å andra sidan ska jag ju börja leva som en student nu. Jag måste bli ekonomisk! Nu tänker jag lägga mig och tänka på att jag får ha vanliga kläder i morrn. Jag slipper äntligen den blå fula jävla fösartröjan. Den är förresten dyngblöt för ett av uppdragen idag var att hitta en våt fösare. Jag och Michaela badade i en fontän. Det var kallt och jag skar sönder ena tån på en sten. Den gör skitont och blöder nu. Nu blir det sängen så jag orkar upp i morrn. Måste hitta ett skrivblock också nu när jag inte har Snövit längre. Jag hoppas jag får min laddare snart. Jag saknar min söta lilla dator.. God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0