Jobb i kväll

I kväll blir min första kväll som 6-mästare. Jag har ju lite olyckligt tagit på mig den rollen nu i höst. Att jobba som 6-mästare, 6-mästerinna kanske jag blir, innebär att man jobbar två kvällar i månaden på Kåren... GRATIS!... Man säljer alltså drinkar/öl/vin/cider/what ever till odrägliga fyllon, sån som jag vanligtvis är, städar till fem på natten, plockar fimpar, skurar spyor och plockar tomglas. Låter inte så kul om du frågar mig, men jag ska prova på det i alla fall. I kväll blir det dock bara från halv sex till elva. I morrn har jag seminarium igen.hade ett i morse också. det var tungt att komma upp men det gick bra i alla fall. Det blir nog ingen KULT-bio i morrn dock. Jag har fortfarande inte access till bion. Jag får nog skjuta upp det en vecka till.. Tråkigt nog.

Nu ska jag sminka mig lite och bege mig till kåren. Jag som skulle ta en powernap idag, det blev inget av den. I stället tog jag en promenad, åt lunch (morotssoppa) och läsa ett kapitel ur boken, som faktiskt börjar bli bra nu. The namesake heter den ochhandlar om en indisk pojke som hatar sitt namn. Läs den vettja!

Nej nu ska jag snabba mig så jag inte blir sen. Börjar om en halvtimma.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0