Jag HATAR min hårfärg!

Idag har jag en riktig fuldag. Jag är fet och förkyld och mitt hår har världens fulaste färg: röd/lila/brun. Dessutom börjar jag få lite utväxt, råttfärgad utväxt! Ser förjävligt ut. Dessutom är jag rädd att färgen inte försvinner. Jag brukar ju alltid tona håret och det brukar försvinna ganska snabbt, men inte nu. Nu sitter färgen som berget. Jag får nog färga om det nästa helg när jag fått pengar.

I morse vaknade jag av att det lät som fan utanför fönstret, det måste ha varit regnet som plaskade i rännorna. Drömde dessutom en jädrans mardröm i natt, kommer inte ihåg den men jag minns att den var fruktansvärd och jag vågade knappt somna om efteråt. Jag måste nog börja dricka igen. Nu för tiden håller jag mig till te och bubbelvatten. Jag köpte ett nytt te igår med smak av rabarber och vanilj. Det är jättegott. Dricker det med lite mjölk och honung och hoppas att jag ska bli kvitt förkyldningen snart. Har också knarkat lite esberitox och ipren och tänker nu hoppas på det bästa.

Nu ska jag strax åka upp till skolan för ett seminarie. Det blir buss idag för det regnar ute och alla mina paraplyer har försvunnit när jag festat och min regnjacka lånade jag ut till ett blåbär förra veckan (ska dock få tillbaka den idag). Nu ska jag klunka upp mitt te sen byta byxor och rusa till bussen. Ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0