HERREGUD!

Gissa om jag fick panik när jag vaknade idag och insåg att klockan var 13.00! Det blir aldrig mer filmkväll till klockan tre på natten vill jag lova. Jag kunde inte ens somna i natt för att jag var så övertrött. Sista gången jag tittade på klockan var den 05.40 sen låg jag och vred mig hur länge som helst till jag insåg att jag måste lägga huvudet på fotsidan för att kunna somna. Det funkar alltid. Kanske för att jag domnar av av lukten av fotsvett?

Nu har jag precis grattat mamma i efterskott. Jag längtar till pappa kommer ner nästa helg. Då ska vi äta lax och dricka vin, trevligt trevligt! Nu tänkar jag börja med verksamhetsplanen och sen den argumenterade texten. Det bästa med att inte kunna somna på kvällen är att man alltid får så bra idéer. Jag kom till exempel på att min text ska handla om adoption. Jag måste bara komma på lite fler argument för än att det finns många barn i världen som behöver hjälp och att jorden är överbefolkad. Ett av mina personliga argument för att jag vill adoptera är att jag har förlossningsskräck och aldrig i hela världen vill trycka ut en stor bebis ur snippan, men det håller nog inte i en skoluppsats.

Nej nu hugger jag tag i verksamhetsplanen. Wiedersehen!

Shyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0