Hej jag heter Linnea och jag är shoppaholic.

Nu är det så här va att jag och Maria tog bussen in till stan idag, det spöregnade och Maria stackarn har inngen regnjacka. Jag hade ju några saker som jag redan innan planerat att köpa meeeeen, jag hittatde lite mer också. Först och främst var jag på Deichmann och hittade superbilliga, jättesöta gå-ut-skor (det är förresten en jättesöt liten fågel som flaxar okring precis utanför mitt fönster och kikar in) för endast 250 kronor. De är desstom inte så höga så jag kommer kunna gå i dem en hel kväll, jättesköna faktiskt. Sen köpte jag det jag skulle ha och utöver det en jättefin skjorta och en extra pyjamas som jag sitter i just nu (den var jättebillig från H&M, båda var billiga egentligen). Här är mina fynd!


Skorna från Deichmann


Skjortan från Gina Tricot


Collegetröja från Gina som kommer vara supermysig i höst/vinter


Pyjamasen från H&M, det är trekvartsbyxor till


Den andra pyjamasen som ser heldum ut men är hur go som helst


Jeansen jag köpte igår och som jag fullkomligt älskar

Nu vet jag att du mamma kommer bli förbaskad men jag skiter i det. Jag är nöjd med allt jag köpt, sen kommer jag inte festa så mycket denna månad, bara två gånger tror jag så jag lägger festpengarna på detta i stället. Hörs när vi hörs!

Puss!


Kommentarer
Postat av: mortina

Vad bra att du åtminstone erkänner att du sjukt

köpgalen Eller shoppaholic som du kallar det

Puss

2010-09-26 @ 12:23:56
URL: http://princesslajnia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0