Ge mig!




Denna vill jag ha mest av allt just nu. Jag vet, den är skitful men fy sablar så skön den ser ut. Jag som alltid går runt i myskläder hemma och jämt har filmmys skulle ju gå under av njutning i den här. Den är lite dyr dock, 1278 kronor med frakt men jag tror tamefanken den är värd det. Jag funderar seriöst på att skippa koftan och klänningen jag tittat ut på H&M och köpa den här i stället, kostar dock dubbelt så mycket som de två tillsammans men å andra sidan kommer jag använda denna hela tiden och klänningen kommer ha en livslängd på max tre utekvällar och koftor har jag egentligen (hade velat ha en mysig kofta i höst men den One piecen vinner lätt). Jag kommer ju också få lite lön denna månad så jag kommer ha pengar över. Ser den inte gudomligt skön ut?



http://www.onepiece.no/store.php?cPath=136&language=SV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0