Flitig som en loppa?

Är det så ordspråket lyder?

Jädrar i mig som jag har pluggat idag (nu skrek Maria inne i hennes rum och jag antar att Frölunda gjorde mål). Jag har Pluggat effektivt dessutom, så effektivt att jag nog kommer ha träningsvärk i handen i morrn efter alla anteckningar jag fört. Jag är bättre än Michaela för hon är bara på möten hela tiden. Seminariet idag gick dessutom skitbra. Mitt lag vann, och det var nästan ingen som hade förberett sig så jag och Michaela var nästan bäst i klassen om jag får säga det själv. Har ett seminarie i morgon också, uppgiften är nästan klar, det finns några saker i häftet jag inte fattar, men jag går ju på seminarierna för att lära mig så..

Nu ska jag torka håret, se något/några avsnitt Trailer Park Boys och läsa lite ur en bok som vi har i en kurs som startade i måndags (vilket varken jag eller Michalea hade en aning om). Boken verkar inte så bra, dessutom är den skitlång och texten är pytteliten. Hade jag haft mycket pengar hade jag nog köpt ett par glasögon, men jag ska lägga mina pengar på en skön morgonrock i stället. Jag har i alla fall bestämt mig för att inte köpa klänningen och koftan på H&M och inte heller en One Piece. Där sparar jag 1900 kronor. Ekonomisk, nykter och flitig i skolan, vad händer? Nej nu ska jag se till att komma i säng tidigt också, då är lyckan fulländad (eller om jag hade en rolig pojkvän också). Jag börjar bli lite "desperat" som Michaelas dumma idiot till beundrare och som inte gillar korta tjejer kallar det.

Förresten ska jag kliva upp klockan tidigt i morgon (har ännu inte bestämt hur tidigt men kanske halv nio) och promenera in till stan på morgonen innan seminariet och göra klar alla ärenden innan skolan, sen hinner jag handla och städa efter skolan och innan pappa kommer hit. God natt!

Puss!

Kommentarer
Postat av: mortina

Djuret är myra

2010-09-24 @ 09:08:51
URL: http://princesslajnia
Postat av: Maria

Hahahaahahahahaha. Flitig som en loppa? Vart sjutton fick du det ifrån??

2010-09-24 @ 12:16:14
URL: http://mlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0