Fett i ansiktet

Jag åt en macka med smör, ost och kalkon till frukost och orkade inte tvätta händerna efter och nu har jag suttit och tagit mig i ansiktet hur länge som helst och min hy känns alldeles fet och snuskig. Det kanske är bra med ost och smör i ansiktet, vad vet jag. Vi går ju trots allt mot kallare tider och det kan ju göra huden torr som tusan.

Jag och Michaela skulle plugga igår kväll. Det gick sådär, vi pluggade en liten stund, eller först och främst facebook-stalkade vi en kille, sen pluggade vi lite, sen tog vi en paus på tre timmar och kollade på tv, sen pluggade vi lite igen. Sen spårade det ur.. Jag gjorde ett par saker igår som jag ångrar. Det blir så när jag är trött och slamsig, då fjantar jag och skämmer ut mig. Men å andra sidan känns det ganska bra att jag vågar bjuda på mig själv, det är inte alla som gör det serru. Jag klev i alla fall upp klockan nio i morse (snoozade egentligen till halv tio) och gjorde klar uppgiften. Nu är den mailad till Michaela så hon kan skriva ut den. Frågan som återstår är om vi verkligen gjorde rätt. Vi får väl se på seminariet. Efter seminariet blir det bara till att åka hem och göra uppgiften till i morgon. Fan jag gör ju inget annat än pluggar känns det som (men det gör jag, jag spelar tetris också).

I morrn kommer pappa hit, då ska vi äta gomat och dricka vin, sen ska jag äntligen få min rullgardin som jag längtat så efter, plus att vi får pengar i morrn så då ska jag ner på stan och köpa lite saker. Nu ska jag ta och sminka mig och göra mig redo för att möta Edward (om han nu ens läser den här kursen). Vi hörs när vi hörs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0