Färdigsuttet och färdigdrucket

Idag startar min vita månad. Det känns egentligen inte så jättebra. Jag hade skitkul igår på sittningen så jag är redan sugen på att gå ut igen. Middagen bestod av: förrätt - typ raggmunk med rom, gräddfil och rödlök (jag åt lite raggmunk och gräddfil och det var inte jättegott), huvudrätt - pepparstekt fläskfilé med potatisgratäng, varma grönsaker och svampsås (skitgott!) och efterrätt - cheescake med grädde (den var alldeles för söt och mäktig så jag åt bara pyttelite). Hela vårt bord var på g som fasen och sjöng och höll igång hela middagen. Det var verkligen roligt. Det bästa på hela middagen var att vår låt The Bad Touch vann! Vi hamnar alltså i Dalarnas Studentkårs historia och sångböcker, så jävla nice. Jag skröt om det resten av kvällen kan jag säga.

Träffade två killar igår. En var ganska lång, blond och gick rörlig bild. Han var rätt rolig och hade bra musik- och filmsmak, sen kom han från Gotland. Men han var inte min typ så när vi skulle sjunga kareoke sa jag att jag skulle till baren sen drog jag. Det var inte så snällt att lämna honom där kanske men jag fick lite panik. Sen träffade jag en jävla sports management-kille. Han var också trevlig och gillade film. Men han var fortfarande inte riktigt min typ. Han var dock ingen lagsports-kille och det är ju ett plus. Jag gillar inte lagsportskillar. Hur som helst kommer jag inte träffa mer killar på en månad nu för nu ska jag inte festa mer!

Trots att jag hade jättekul gick jag hem ganska tidigt. Jag tror klockan var typ halv ett eller nåt. Tog en taxi för det regnade och när jag lade mig i sängen snurrade allt och jag såg dubbelt så det var skönt att sova. Idag har vi varit på McDonalds och ätiot Qp-cheese. Mumma! Det blev dock ingen kult-bio för vi kom inte in i lokalen så jag kommer dra igång den kanske nästa vecka eller nåt.

Nu ska jag ta och betala lite räkningar och sen sova. I morrn tänker jag handla mat så jag kan äta lite gott. Funderar på att göra köttfärssås och köttbullar, kanske broccoligratäng också eftersom det inte blev någon idag. Jag ska plugga i morrn också. Känner att jag måste göra ett bättre intryck på Edward nästa seminarie. Jag lägger upp bilder från sittningen i morrn också, orkar inte göra det nu. Ååh, jag fick förresten ett väldigt trevligt sms av en kille jag träffade i Övik i somras. Jag saknar Övik lite, men snart kommer både pappa och Elin hit och sen hoppas jag kunna åka hem till halloween. Nej god natt nu!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0