.

Hej! Vår lilla myskväll igår blev lite otäck mot slutet. Maten var skitgod, efterrätten var skitgod(!) och det var jättetrevligt fram till cirka en minut in i matchen. Då gjorde Timrå mål och efter det satt jag på helspänn för Maria var galen. Som tur var somnade jag i soffan en bit in i tredje perioden. Hockey är inte min grej har jag åter igen insett. Live går bra, men det gör ju nästan vilken sport som helst, men på tv är det så jävla tråkigt.

I morse vaknade jag halv tio och tänkte att detta blir en produktiv dag. Pyttsan! Jag har plöjt igenom en säsong Trailer Park Boys, skrivit en "att göra-lista" och genomfört en punkt: sätta upp krokar i klädkammaren. Jag hade dock inga bra spikar så jag tejpade upp dem. Det kändes lite Trailer Park att göra så och jag måste säga att jag gillar det även då det inte riktigt är min stil. I klädkammaren hittade jag även ett gäng gamla lösnaglar som jag nu limmat fast på tassarna. Det går sådär att skriva kan jag säga.  Nu ska jag försöka mig på en punkt till på listan och det är att skriva en verksamhetsplan till Kult. Det är inte så kul som det låter...

I kväll ska vi tydligen ha tjejkväll hos Michaela. Tror att vi ska se en film eller något, minuset med att se på film hos Michaela är att hennes tv är lika stor som min tumnagel ungefär. Jag stör mig på min lilla tv som är 32" men hennes är mindre än hälften av min känns det som. Men tjejkvällar är ju mysiga så jag går inte för filmens skull utan mest för trevligt sällskap. Skulle dock behöva plugga i kväll egentligen men det är så tråkigt!

Just nu längtar jag till på fredag, då får jag pengar och ska köpa min morgonrock som jag blev kär i. Pappa kommer hit då också. Jag har blivit övertalad att jobba för 6-m i höst och kommer jobba på kåren en helg i månaden. Min grupp ska jobba på fredag men då är ju pappa här så jag kan inte. Förstår inte hur jag kan ha låtit mig övertalas att jobba på kåren. Jag passar bättre på andra sidan baren! Men det kan ju inte skada att provjobba en gång. Det kan ju vara kul? Nu ska jag ta tag i verksamhetsplanen... C ya!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0