Brännboll

God morgon sockertoppar! Uppe med tuppen och är inte ens bakis trots att det var fredag igår. Tanken var att vi skulle åka till Kåren i Borlänge men det var inga blåbär som ville åka dit så vi tog med oss våra två tappraste blåttisar och hade filmkväll hemma hos mig och Maria. Vi såg Tootsie och Juno och åt chips med dipp och popcorn. Jag blev proppmätt och fick nästan lite ont i magen. Nu blir det inga chips på ett tag. Det var dessutom bara gott de första tuggorna (nu lät det lite som att jag typ åt en hel portion, det lät fel.. eeeeeller?).

Idag ska vi spela brännboll. Jag hatar brännboll! Det är så jävla tråkigt. Men vi ska spela det i alla fall, mot dementorerna från Borlänge dessutom. Jag hatar dem med. Måste åka in till stan och köpa lite grejer innan vi åker upp och träffar våra blåttisar (blåttisar = blåbär). Efter brännbollen tror jag vi ska se Hoffmaestro. Kommer bli nice som fan för jag missade ju dem på P&L.

Nu ska jag städa undan lite från gårdagen, om jag hinner, ska sminka mig först sen måste jag hinna med bussen. Ha en bra dag allesammans!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0