Bra idé!

Jag fick just en skitbra idé! Såg Broken Flowers i morse och Don Johnston (Bill Murray) satt i sin ensamhet och drack en flaska champagne och jag blev skitsugen på champagne men som student har man inte riktigt råd med det så nyss kom jag på bästa idén ever. Jag ska vara nykter en månad och när jag varit det tänker jag fira med en flaska riktigt god champage! Jag har redan fått med mig Maria, nu ska vi försöka övertala Michaela att hoppa på också. Tänk efter hur mycket pengar man lägger på alkohol när man festar varje helg. Man går ju plus även om champagnen kostar typ 400 spänn. Plus att man verkligen har något att se fram emot.

Nu längtar jag redan till vår nyktra månad! Den månaden ska jag också äta nyttigt och träna mycket. Vi åt förresten ingen pizza idag, det blev kinamat i stället, på stället som tjejen som Mats Alm dödade jobbade på. Värsta kändishaket med andra ord. Det var dessutom godare än pizza och nyttigare. Känns bra som tusan! Jag är glad idag även då jag stötte på värsta hatobjekten på mötet idag och hatade jättemycket (men mitt hat är ganska milt och oskuldsfullt och grundar sig ofta på fördommar). Jag är faktiskt en bra människa. Jag ska nog börja ge blod snart, om jag vågar. Jag är jätterädd för sprutor och speciellt slangar som går ut ur kroppen och tömmer en på blod. Men det är ju för en bra sak.

Önska mig lycka till!

Puss!


Kommentarer
Postat av: spaceylisie

När jag var på premiärbesöket på Blodcentralen och talade ut om min nålskräck skrockade tanten ifråga och sade att de flesta som kommer för att lämna blod faktiskt är nålrädda... :P

2010-09-05 @ 22:17:43
URL: http://wordsofspaceylisie.blogspot.com
Postat av: Hanna Panna

don't think i'm not watching you... I am :)

miss you!



ps: Kinamat ger dig cancer, jag skulle halla mig till pizza om jag var du



Puss

2010-09-06 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0