Bilder från sittningen och lite till


Snygg-Micha!


Hanna, maria och Jennifer


Michaela och jag


Anna, Camilla och Jessica


Brudarna utanför kåren, hungriga som vargar (både på mat och grabbar)


Julia och Hanna var söta som sockerbitar som vanligt


Mycket folk




Här är bilder jag stulit från Facebook:


Innan vi gick in på kåren (och ja jag röker ibland när jag festar mamma)


Inne på sittningen


På förfesten


Josefine och jag


Min favoritbild från upploppet. Vi skulle hitta en staty så jag illustrerar "den lille havfrue" från Köpenhamn


Vi som var hippies rökte förstås gräs på upploppet också. Det var inte så gott.
(och för er som inte förstår så är det inte olagligt gräs utan gräs från marken)


Jag och Marie från Hudiksvall


Jag och maria fick gå skottkärra på 7-kampen. Sen skulle jag också doppa huvudet
och plocka upp ett äpple från en bytta med vatten. Jag fick lite panik.

Jag kanske lägger upp fler bilder framöver men till dess får ni hålla till godo med dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0