Bilder från 7-kampen

Bättre sent än aldrig?


Michaela, Lill-Camilla och Maria


Överkulla Carin och jag


Viskleken...


Jag får säga som Michaela: "vi kanske inte är bra men vi är snygga"
Efter tio minuter gick tiden ut och vi förlorade..


Thugz


Nöjd efter mina gratiskorvar och blöt i håret sen jag skulle hitta ett äpple i en vattenbalja.


Snutteblåbär: Maria, Lill-camilla och Lill-Jennifer


Lite halvtaskig bild men, detta är alltså dementorerna från Borlänge. De är läskiga och otrevliga.

Nu hoppas jag mitt magont hinner gå över till i morgon för då vill jag vara med på upploppet. I annat fall tänker jag ligga på mitt rum och tjura (eventuellt plugga) och tagga inför sittningen som jag måste vara frisk till! Nu ska jag plugga vidare, har redan läst tre texter idag, vilket tog typ en timma. Nu har jag två föreläsningar att streama till på seminariet på fredag samt några sidor ur ett gramatikhäfte som skall lösas. Det är hemläxa återigen och det är lite mysigt faktiskt. Om jag hinner och orkar ska jag se en film i kväll också. Kanske Fantastic Mr.Fox. Den är så bra. Take care now, bye bye then!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0