Ännu en tjejkväll avklarad

God afton! Då var ännu en nykter tjejkväll avklarad. Det var vi vanliga, några blåbär och Elin i kväll. Vi var hemma hos michaela och kollade på film. Först såg vi Snatch sen Parlamentet och sist var det en film som jag tror hette Stulna år. Den var riktigt bra och det var Snatch också. Jag köpte godis till min stora förtvivlan. Alltid när jag köper godis tänker jag att det kommer vara skitgott men innerst inne vet jag att jag blir less på en gång och jag brukar köpa ganska lite men det blir ändå massa kvar. Jag ska sluta köpa godis. Det är ju knappt gott!

Vi hade i alla fall väldigt trevligt. Pratade lite politik till och med. I morrn är det den stora dagen! Vi ska kila iväg till Britsarvsgården eller nåt sånt och lägga våra röster klockan sex. Hoppas det inte är så mycket folk då. jag har bestämt mig för miljöpartiet nu. De lyfter fram de frågor jag tycker är viktiga och jag hoppas verkligen de får in några extra i riksdagen i år. Det blir tredje gången jag röstar, andra jag röstar på miljöpartiet.

Den här dagen har verkligen varit oproduktiv. Jag har bara suttit på mitt rum och tittat på Trailer park boys och varit på dåligt humör. Det enda som fått min dag att vara någorlunda uthärlig är Bubbles från TPB. Han är sååååå söt! Sen hade jag trevligt i kväll också. Något jag kanske borde ha gjort idag var att gratta mamma som fyllde år, men jag pratade med henne i förrgår och då sa jag grattis i förskott. Nu har jag dock lite dåligt samvete men jag får ringa henne i morrn. Hoppas hon inte blev besviken på mig bara. Men å andra sidan vägrar hon komma ner och hälsa på mig nästa helg så nu får hon känna på hur det är att bli dissad. Jag saknar min mamma. Saknar faktiskt alla hemma just nu. Det jag skulle vilja mest av allt är att åka hem och festa med Lina, Elin, Tina och Alexandra. Skulle vara hur kul som helst, men men jag får förhoppningsvis åka hem till halloween.

Nu ska jag se ett avsnitt TPB och sen ska jag soooova! Det var evigheter sen jag var vaken så här länge. Jag hoppas jag kan sova ut i morrn. Längtar verkligen till pappa kommer och sätter upp min rullgardin. Det är en lampa precis utanför mitt fönster som INTE har persienn. Det är jätteljust jämt i mitt rum. I morrn blir det plugg, plugg och plugg (säkert en hel del TPB också). Men god natt, eller god dag eller vad det nu är när du läser detta.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin den rolige

Jag kommer förmodligen jobba Halloweenhelgen så jag är också i Övik då!!! :)

2010-09-19 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0