Vinterjackan 2010

Äntligen har jag hittat en vinterjacka, och billig var den (nog för att jag ska få den i julklapp så jag behöver egentligen inte bry mig om priset). Jag behöver alltså inte vara orolig över en iskall vinter längre. Jag köpte också två behåar eftersom alla mina dog i branden i somras. Jag köpte en jätteskön och en skitsnygg. Jag blev lite tänd på mig själv när jag tittade mig i spegeln, och Maria sa att hon ville klämma lite. Så snygg är den!

Egentligen skulle vi tre (jag, Mary och Mikey) gå på sittning i morrn men eftersom jag är så tankspridd så har jag naturligtvis inte anmält mig till den så det får bli en stillsam förfest i min ensamhet innan krogen i stället. Inte fy skam det heller, jag gillar mitt sällskap.

I kväll har jag sett Chapter 17 som handlar om David Chapman som dödade John Lennon. Den var inte så jättebra om jag ska vara ärlig. Ganska tråkig och jobbigt skådespeleri men jag är ändå glad att jag äntligen sett den. Jag har tagit hem Bram Strokers Dracula också, den verkar bra så den ska jag se framöver.

I morrn har jag skola hela dagen. Först ett seminarie på morgonen, sen är det tre timmar eller nåt till en lektion vi ska ha på eftermiddagen och den tiden tänker jag och Michaela fördriva med ännu mer skola. Vi ska skriva en uppsats som tydligen ska in i morrn och inte idag som vi trodde.   

Nu ska jag lägga mig och spåna lite till uppsatsen innan jag somnar. Jag är ganska trött efter en heldag på stan. Hörs när vi hörs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0