Produktiv söndag :O

Goddagens! I morse var jag uppe med tuppen, eller klockan nio i alla fall. Det är tidigt för att vara en söndag tycker jag, OCH jag snoozade inte en enda gång utan bara klev upp och var sprallig. Jag tänker göra massa saker idag. Jag ska plugga, har redan läst nästan trettio sidor i den nya boken i engelsk litteratur, sen ska jag förhoppningsvis skriva lite om The Namesake senare. Jag funderar starkt på att göra köttbullar och köttfärssås idag, men först måste jag handla och innan det måste jag duscha. Jag orkar inte duscha...

Jag hittade ett bra band igår: Penguin Café Orchestra. Lyssna på dem på Spotify lilla mamma. Jag tror du kommer gilla dem. Jag såg en cool animerad film som hette Mary and Max. Den gjorde verkligen min dag för den var så charmig (och jag var bakis). I den filmen fanns en låt av PCO, de har en låt som är med i Napoleon Dynamite också. Se såg jag verkligen fram emot Departed som gick på tv på kvällen. Jag hade aldrig sett den och jag måste nog se om den för jag var jättetrött och fattade ingenting, sen väntade jag bara på att den skulle ta slut för jag ville bara sova. Sen sov jag som en stock och var riktigt utvilad i morse. Man vet att jag är utvilad när jag kan sträckläsa trettio sidor i en engelsk bok utan att somna.

Jag har ju lagt upp lite bilder från i fredags men inte skrivit något om det. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Vi förfestade hos Michaela. Vi var typ fem tjejer och hundra killar. Men det var rätt kul. Vi lyssnade på Britney Spears, Paris Hilton och Nick Lachey. Det var riktigt dåligt, sen kom det fram att nästan all musik var tagen från min dator, haha! På kåren var det jättemycket folk. Jag hade kul ändå. Dansade mycket, drack bananflugor som en äkta babian och blev inte för full. Me happy! Jag gick dessutom hem från stan och har nu världens skavsåg på hälarna. Jag fattar inte att jag lyckades gå hela vägen..

Nu ska jag byta sängkläder och skriva en inköpslista. Känner mig så produktiv för en gångs skull.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0