Tråksöndag

Jag har inte gjort ett skit idag, eller jo det har jag. Jag har läst några kapitel i min bok (ska snart lägga mig och läsa igen) sen har jag varit på affären och köpt mat. Jag har också börjat se både Alice i Underlandet och Pochahontas men jag orkade inte se klart någon av dem. Däremot har jag lyssnat på en vacker låt ur Pochahontas typ en timma nu och den är fortfarande lika fin. Jag ska sjunga den för Kato och Chloê när jag blir mamma.

Linda Hunt – Listen With Your Heart - Part 1

I fredags var Michaela och Elin här och vi kollade Idol, Shutter Island och åt paj som Elin varit snäll och bakat. Igår var jag hemma och åt B&J's och såg en film som först var rätt dålig men den växte, Powder Blue hette den. Sen började jag se Life Aquatic på fyran men jag pallar inte fyran för det är reklam var tionde minut så jag ska se den på datorn någon dag i stället.

Jag har inte så mycket att säga. Jag saknar Maria lite, nog för att det är rätt skönt att vara ensam men det är så mycket roligare när Maria är här. Och just ja, jag har haft ett litet break through i projekt; Kill Bill. Det är väl det enda roliga som hänt i helgen. På fredag blir det i alla fall kåren igen för då är Marias syster här så vi ska ta med henne ut. Jag har hela dagen suttit och varit sugen på ett glas vin på Pitchers men jag har inte riktigt orkat ta tag i det så det blev vatten och popcorn i hemmets lugna vrå i stället.

Nu ska jag försöka läsa klart boken, har ungefär fyrtio sidor kvar eller nåt men jag kommer nog somna efter fem.


Kom tillbaka lillstinta!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0