Skor!

Idag är ingen vanlig dag för det är den 25:e och det betyder pengar på kontot, men allra mest betyder det att mitt VISA har fått jobba extra hårt. Nu har jag äntligen köpt skorna jag hittade på Åhlens. Det kändes dock väldigt ruttet att köpa skor som inte hade en kartong. Utan kartong har skorna inget hem ffs! Men nu har de äntligen fått ett hem och det är min klädkammare. Jag hoppas de kommer trivas. Jag köpte ett par stövlar på Deichmann också, men de kostade nästan inget alls och de var skitsnygga och sköna (svarta kilklacksstövlar för jag älskar kilklackar). När Elin var här funderade jag på ett par liknande (fast tusen gånger snyggare och dyrare) från Scorett men de här kommer nog vara underbara i vinter.

Skorna från Åhlens

Jag skulle köpa min maskeraddräkt till på fredag också men jag fick beslutsångest. Jag har ju kommit på den ultimata outfiten men sen såg jag en Batmandräkt som jag blev sugen på men nu har jag bestämt mig för att köra på plan ett. Vad det är är fortfarande lite av en hemlis så ni får se bilder i helgen. Jag skrattar seriöst till lite varje gång när jag föreställer mig hur ful jag kommer vara på fredag. Jag kommer lätt vara fulast på kåren, men jag gillar att vara ful. Michaela kommer vara snygg, Maria kommer vara cool och jag kommer vara FUL FUL FUUUUUL. Nästan lite äcklig också tror jag..

I morgon ska jag skriva en uppsats om en bok jag läst, sen ska jag till stan med Mary och Mikey och köpa grejer till fredag sen ska jag avrunda med en fika med någon annan. Det blir första gången på Waynes i Falun för min del, men jag åt en sallad därifrån i Övik i sommras och den var god så jag hoppas på det bästa. Jag ska försöka pallra mig upp i tid så jag orkar fixa p-piller för det orkade jag inte idag. Jag låg och hostade till fyra i natt och då var det så lite timmar kvar att sova innan jag skulle behöva kliva upp så jag snoozade till elva och blev lite less på mig själv.

På seminariet idag förresten hamnade jag i samma grupp som en kille jag brukar hamna med och som jag älskar. Han är nog från Portugal (eller något helt annat land för jag är sämst på att gissa folks nationalitet och ålder). Han verkar lite äldre för han han rätt smart och rolig. Sen hamnade jag med en indier också. Han pratade svenska med mig men jag fattade inte det förrän jag och Michaela mötte honom på stan och insåg att han pratade nästan flytande svenska. Jag kände mig som en idiot vill jag lova.

God natt!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin S

Vad köst Åhlensskorna? De var ju jättesnygga! Är villig att ändra min åsikt angående resår i sidan..

2010-10-26 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0