samurajfilm

Jag ligger och kollar en samurajfil så här på kvällskvisten. Jag skulle läsa i kväll med det är roligare med filmer. Först såg jag en film som var ganska dålig så jag drack ett stort glas vin, efter det var filmen lite bättre. Det var skitkul för huvudrollen påminde skitmycket om Björn (mitt ex). Han hade långt hår, var lika blek och lika känslig. Det var gulligt, jag blev lite sentimental.

Elin har lämnat byggnaden nu, Maria också för den delen. Vi åt på McDonalds innan Elin åkte, mysigt. Jag tog nuggets, ångrade att jag inte tog en sallad, men jag åt sallad i stället för strips så det var nästan samma sak. Jag har städat idag också. Nu ser läggan strålande ut!

Jag funderar på att åka upp till Övik på fredag förresten. Elin åker ju ändå upp så jag skulle kunna göra det. Funderar på att gå ut i morrn också. Det är "Suit up-day" så man ska ha kostym... Jag vill inte ha det. Funderar dock på byxor, kavaj och min star wars- t-shirt. Det kan funka lite som en motreaktion.

Jag är skittrött och kan inte riktigt skriva nu så jag ska se klart min samurajfilm och sova. god natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0