Orolig natt

God morgon. Jag har sovit alldeles för länge i dag. Lade mig strax efter 23 igår, tror jag, läste lite sen somnade jag. Klockan två i natt vaknade jag av ett sms och trodde att klockan var sex på morgonen och insåg att jag aldrig skulle orka kliva upp klockan nio så jag ställde om larmet till 10.10, de där tio extra minuterna tycker jag var lite charmiga, men jag snoozade till klockan elva. Jag borde inte ha snoozfunktion på min telefon för jag missbrukar den så fruktansvärt.

Hela morgonen drömde jag förresten att jag och Elin var på Peace & Love igen och att Dj Tiesto spelade men det var nästan ingen publik så vi pratade massor med honom efter spelningen. Helt plötsligt var Elin Alexandra i stället och Tiesto stötte på henne. Jag drömde något annat konstigt i natt också men jag minns inte vad det var.

Nu ska jag dricka lite te, äta några finn crisp och sen ska jag läsa klart boken och bege mig till skolan. Jag MÅSTE fixa accessen till bion idag. Går inte det blir jag fan lite förbaskad.. Men ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0