Mitt drömbröllop

Jag tittade på New Yorkfruarna idag och insåg att jag vill ha ett mysigt litet hippiebröllop när jag gifter mig. Det ska vara i en liten park eller på en strand och vi ska vara barfota. Mysigt va!? Sen ska det inte vara så mycket folk, bara de viktigaste och det ska spelas Beatleslåtar och massa annan gammal fin musik. Sen ska vi ha en brakfest på kvällen och bröllopsresan ska gå till Coocköarna eller något annat avslappnat, fint ställe. Nu längtar jag till jag ska gifta mig. Det lär i och för sig dröja ett tag för först och främst måste jag träffa en bra kille/man, hålla ihop med honom en sådär 5-7 år, sen kan vi gifta oss och kanske fem år efter det kan vi adoptera Kato/Quentin/Valentin/Ruben och Chloë.

Jag längtar lite till jag skaffar barn också. Då ska jag ta med dem på roliga saker, typ Liseberg och Skara sommarland, kanske till Fårup sommarland i Danmark för det tyckte jag var skitkul när jag var liten. Vi kanske åker på cyklesemester i Danmark till och med. Träffar jag en man med mycket pengar ska jag ta med mina barn på safari i Afrika också, och djurparker. Jag kommer nog bli en bra mamma.

New Yorkfrun som jag avskyr mest, Gunilla tror jag hon heter, gick på världens drömdate i kväll (men hon sabbade den totalt för att hon är dum i huvudet). Mannen bjöd med henne på en skitcool ninjarestaurang! Dit vill jag också gå nån gång, jag gillar ninjas.

Nu ska jag sova för i morrn måste jag plugga! Jag har inte gjort ett skit idag. Eller jag har läst lite och spånat lite på vad jag ska skriva. Måste verkligen sätta igång i morrn. Jag ska dessutom på Kåren på kvällen så jag måste bli klart fort som attan. God natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0