Jag har inget liv längre

God förmiddag! Jag satt uppe till två i natt och pluggade och självklart försov jag mig i morse, brukar inte göra det så ofta men idag hände det. Jag missade ett seminarie som jag gärna velat gå på men jag får kolla facit på internet sen och se om jag gjort rätt. Jag har också skrivit nästan två sidor på uppsatsen (observera att jag använder dubbelt radavstånd så egentligen är det kanske en sida. Idag har jag i alla fall tänkt boka en tvättid och sen pluggapluggaplugga. Måste göra klart uppsatsen och i alla fall två seminarieuppgifter. Det kommer bli kämpigt att hinna ta sig in till systemet så jag funderar på att vara nykter i kväll. Känns lite tråkigt dock nu när Michaela fyller år.

Igår var vi ju på kåren och "övade" inför fredag då vi jobbar. Det var ganska tråkigt, men vi fick gratis tacos, sen drack vi ett par baccardi breezer och en lakritsshot och efter det var det bara att bege sig hem och begrava näsan i böckerna igen. Nu ska jag se till att bli klar med dagens studier tidigt så jag hinner gå till Michaela över huvudtaget.

Jag har till och med provat ut kläder till i kväll. Jag ska ha jeans och en rosa top. jag som alltid brukar ha klänning när jag går ut känner att det kan vara kul med lite variation och så här en onsdag behöver man ju inte vara superuppklädd.

Nej nu ska jag koka en kopp te och fortsätta plugga.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0