Jag är inte så bra

Min lilla date igår blev inte så lyckad.. Eller den var bra till jag blev för full, den var väl ganska bra efter det också (för min del i alla fall, inte för hans skulle jag tro). Vi träffades först på Pitchers och drack ett glas vin, drack ett jättegott vin som jag gärna skulle dricka igen men jag vet inte vad det heter. Sen gick vi till bion, Wall Street, den var lite sådär. Jag gillade den gamla mer, och slutet på den nya var riktigt dåligt. Än så länge hade vi (i alla fall jag) jättetrevligt. Han var verkligen rolig och trevlig, dessutom var han en riktig gentleman och bjöd på bion. Jag hade inte hunnit äta middag så jag köpte en stor popcorn igen, slängde nog mer än halva efter filmen.. Sen började det spåra lite. Vi gick till Etage och träffade Michaela, drack några drinkar och sen var jag ganska full som vanligt. Efter ett tag drog vi hem till mig, vi hittade en kundvagn på vägen och jag aggerade fyllechaffis, det gick halvdåligt. Hemma hos mig i alla fall drack vi lite baja p och såg en film. Jag babblade som fan. Jag hatar mig själv för att jag aldrig kan hålla käften! Hur som helst hade jag väldigt trevligt men vad vore en date med mig utan att jag gör bort mig?

Idag har jag varit bakis som ett djur. Jag har dock enbart mig själv att skylla. Jag viste att jag inte skulle ha druckit massor men jag gjorde det ändå. Puckat! Ikväll skulle jag och Michaela dra igång KULT. Det gick inte heller så bra. Jag kom inte åt bion, men som tur var hann vi säga till några innan så det var bara vi och Julia och Hanna där. Vi hängde i mediehuset ett tag sen drog vi hem. Väl hemma väntade Maria och hennes syster med pojkvän. De verkar väldigt trevliga och ska stanna till söndag så i morrn blir det Kåren, jag ska ta det lugnt (kanske till och med vara nykter men det lär inte hända). nu ska jag lägga mig och längta till jag vaknar upp i morrn och mår bra.

God natt!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0