Hatt hatt hatt HATT!

Något av det allra snyggaste jag vet i hela vida världen är hattar. Jag älskar hattar! Hittade precis en sida som säljer skitsnygga hattar. Där kommer jag lätt beställa en när jag ska gifta mig.

















Hurt snygg skulle inte den sista vara på mitt söta lilla bröllop? Jag älskar den. Det är tråkigt bara att hatt inte är något man kan använda när som helst, men å andra sidan kan de vara snygga att ha framme, lite som inredning. Kanske skulle hänga upp hatten jag hade på min bal på väggen?

 


Kommentarer
Postat av: Tina

GUD så vacker du var på balen.. är nu också visseligen men dom där fotona är du stunning på :)

2010-10-29 @ 16:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0